Všetky články

Obchod a marketing v Hoteli Devín****

Vo štvrtok  6.4.2017 sme mali možnosť stretnúť sa s p. Danielom Kullom, ktorý zastupuje pozíciu obchodného a marketingového riaditeľa v hoteli Devín**** v Bratislave. Letno-semestrovú  praktickú časť výučby predmetu Hotelový manažment sme po návšteve hotela Devín****, prednáške s riaditeľom hotela p. Ondrčkom, ukončili stretnutím s p. Kullom.

 

Pod

 

O hoteli sme už mali určité vedomosti, a tak  nám boli poskytnuté ďalšie informácie priamo z „kuchyne“ hotela. Obchodno-marketingové oddelenie, ktoré reprezentuje p. Kulla je veľmi dôležité, pretože sa priamo podieľa na predaji hotela ako celku.  Ekonomika a marketing sú v dnešnej dobe v hotelierstve veľmi dôležité. Doba, kedy veľa dôležitých rozhodnutí bolo vytváraných na základe subjektívnych pocitov a dojmov bez reálnych podkladov, faktov a zistení je nenávratne preč. Mať dobre prepracovaný marketingový plán je jeden zo základných pilierov úspechu v dnešnom „nabitom“ konkurenčnom prostredí. Boli nám prezentované rôzne techniky hotela Devín zamerané na to, ako osloviť budúcich hostí, ako zapôsobiť, ako sa odlíšiť od konkurencie. Boli to praktické informácie, ktoré nie sú prístupné na internete. Prešli sme spoločne všetky distribučné kanály, ktoré existujú a rozoberali sme ich výnosnosť, mieru atraktivity a vhodnosti pre hotel z finančného a funkčného hľadiska.

Prednáška  bola veľmi zaujímavá, pretože nám bol ukázaný ďalší smer na dlhodobú cestu s názvom „ako uspieť“ v hotelierstve. Podľa môjho názoru nejeden existujúci hotelier z praxe by ocenil informácie tohto typu, pretože  tým by sa mohol vyhnúť starej múdrosti „učiť sa na vlastných chybách“.

Dávid Piterka

2. ročník Regionálny cestovný ruch

pod2

Kontaktné informácie

Fakulta stredoeurópskych štúdií

Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre

Dražovská cesta 4, 949 01, Nitra

tel: +421 37 6408 853